esmaspäev, 25. august 2008

EESTI KEEL


(Pildil on mu "nôbu")
Ma alustan sellest, et mul oli kolmapäeval vaba päev (ma vist ei rääkinud sellest), kuna vanemad käisid koolis ja räägiti ôpilaste hinnetest jne. ôhtul käisin oma venna ja klassikaaslastega jäätis söömas ja niisama ringi tsillimas. Nad on samasugused lollakad nagu mina. Nagu tôsiselt, nad lollitavad samamoodi nagu mina:D Neljapäeval tegin endale selle isikutôendi vms ära, pidin s^rmejälgi toppima igale poole, pärast olid käed sisinsed:D Ja nüüd minu pôhiline jutt: Reedel käisin ma Marjul (teisel vahetusôpilasel eestist) külas. Reedel käisime Marju ja tema ôega ühe poisi lahkumispeol (brasiilase). See toimus vabaaja klubis vms. Palju-palju rahvast ja mitte nagu minu linnas siin rääkisid pooled inglise keelt. Me jôime Marjuga mingit kollast jooki, mis oli mega hea. Mingi kohalik värk ja viina proovisime ka, aga see oli imeliku maitsega:D Pärast poole läksime teisele lahkumispeole ka..Hmm jamh. Seal oli ka lahe, aga vähem rahvast. Laupäeval kïsime Marju isaga jäätist söömas ja linnatuuril. Itapetininiga on nagu sada korda suurem kui Pilar do Sul. Noh lahe igastahes oli. ôhtul läksime Marjuga kinno. Vaataime What happens in Vegas. Film oli vähemalt inglise keeles:D Neil asub kino kaubanduskeskuses. Hmm siis pühapäeval tulid mu ôed ja üks nende sôbranna mulle järgi ja läksime Sorocabasse. See on linn kus mu ôed ülikoolis käivad. Aa kui me politseis käisime pabereid ajamas siis viisime mu noorema ôe ülikooli, mis te arvate kui suur see oli? Jep HIIGEL suur! Tôsiselt nagu, see koosnes mingi 5 majast (need ei olnud koos ühikate vms, lihtsalt ôppimiseks) mis olid mega suured ja muidugi ilusad. Raamatukogu oli suuur klaasist kupliga maja, mega kena!!!!!
Nii koju jôudsime umbes kell 6, siis mu ema küsis kas ma tahan kirikusse kaasa minna. Môtlesin, et vôiks ju vaadata mis seal toimub. Neil on nagu tavaline, et mônikord käiakse lihtsalt kirikus. Mu ôed ja nende s^branna tulid ka. See oli rohkem nagu tsirkus mitte kirik. Koguaeg lauldi ja jagat tavalist saia. Röstsaia, lihtsalt. Lamp. Päris huvitav aga rohkem ma küll ei viitsi minna:D Pärast kirikut läksin noorema ôega..hmm restorani..hmm see oli rohkem nagu baar aga mitte päris. Midagi vahepealset. Siin on nagu igalpool moes, et esineb liveband. Mega hea muusika oli. Mu ôde ajas mingeid omi asju, oma kutiga vms ja siis tsillisin terve karja inimestega kes tahtsid niiiiii palju minult küsida, aga keegi ei oska inglise keelt. Ja ma unustasin oma sônaraamatu koju. Aga noh pooltest asjdest sain ikka aru ka kui nad mega aeglaselt küsisid. Lôpuks tuli mu lemmik kutt ka sinna, ta oskab inglise keelt:D Ta elas 2 aastat londonis ja läheb paari kuu pärast tagasi. Temaga saab vähemalt rääkida ja muide ta on käinud Lätis:D Nii et ta teab kus eesti asub ka!!
Rohkem vist polegi midagi.
A ma tahtsin küsida, et kes üldse loevad seda blogi? :D
Aga olge tublid, päikest Teile (Ma ei mônita:D)
Mul lähevad ilmad järjest soojemaks nüüd.
Aga ikkagi Tchau!
Beijos!

7 kommentaari:

eikä. ütles ...

Älöu, sweetie :) Nagu sa tead, siis mina loen seda blogi :D Brasiilias siis nälga ei sure, saad kirikus saial käia! Ja pilte tahaks nendest hiigelmajadest ja suurtest linnadest! Hea, et sul löbus on :)
Pömst Eestis vist niipea suuri üritusi tulemas ei ole. Eike kolib roosasse majja.. jehu :D
Ole tubli ja kallimusimusipai, nummi!
Mötleme su pihta!

eikä. ütles ...

Tom says: kle kirjute loki blog-i et ma ka loen seda :D
küsi millal ta brasiilia poltidega äksjonit teeb

Silja ütles ...

Mina loen:DMina loen:D
Vastik mõnitaja:Dmeil sajab vihma:D
Aga mina sain Pürksi võtme kätte ja suvetöö on tehtud:D
Tchao:D

Anonüümne ütles ...

MINA LOEN KA :D
sa minu blogi ka loed vä ? :D:D kui ei loe, siis ma sinu oma ka enam ei loe :D.


millal sa mulle külla tuled muidu ?:D
tahaks eesti keeles rääkida kellegagi.

katariina ütles ...

Mina loen ja Airi loeb ja...:)
Meil lähevad ilmad juba päris jamaks, ei jaksa isegi masenduda sellest. Poolteist nädalat suve siis terve suve jooksul, kõva sõna!
Alvar olevat muide kohaliku linnaisa peres tema isa sõnul:)
Kirjuta ikka ja kalli ka!

Sille ütles ...

MINA KA , MINA KA :D. Ja ootan aina uusi :)
(K)

säe. ütles ...

ma ka muide hakkasin nüüd lugema seda. jee!