laupäev, 30. august 2008

Oiii



(Pildid on Itapetiningas tehtud, kui ma Marjul külas käisin:))
Mul oli see kolmapäev jälle vaba päev, siin jäetakse tunde koguaeg ära. Ma ei kurda:D Tegelt meil tuleb mingi suur üleriigiline isegi vist, tasemetöö vms , ning ôpetajatele tehti koolitus kuidas seda läbi viia. Ma ei mäleta mis päeval see oli aga igastahes üks päev oli meil koolis mata olümpiaadi moodi töö, terve klass pidi tegema. Noh eks ma tegin ka siis. Aega oli 2 ja pool tundi. Ma jôudsin 2 ja poole tunniga teha ära 5 ülesannet 13-st. Päris hea. Kahju, et selgitused mida tegema peab nii pikad olid, mul läks pool aega selle peale, et seda tôlkida. ülejäänud vastused panin huupi, loodan ônne peale:D. Siis reedel oli meil keemia tunnis paari peale töö, mina ja edvania ja ivan olime kolmekesi kuna mina ei oska ju veel keelt. Aga kes terve töö ära tegi? Minaaa:D See oli nii kerge, me olime eelmine tund seda ôppinud ja see ~tôesti oli kerge. Kôik vahtisid mind nagu mingit ime asja. Mulle vist öeldi sada korda, et ma olen ikka nii inteligentne ja tark! Vot tegin kôigile seal silmad ette. Hindeks saime 8 :D 10 on kôige parem aga ma unustasin ühte kohta panna miinusmärgi, aga 8 on ka väääga hea. Kui meil koolis on nii öelda lôunapaus siis mu klassivennad ostavad mulle peaaegu iga päev maasika maitselist shokolaadi batooni, see on mega hea! Ja pole ime, et inimesed paksuks lähevad.

Neljapäeval käisin Ana Laura ja Hildaga jalkat vaatamas (saalijalka), jumala lahe. Nad oskavad tôesti mängida :D Pärast sôitsime niisama ringi ja siis tuli üks Will ka peale. Ta pidi viima oma isale lipu ja plaadi, (meil tulevad siin varsti valimised, valimistega seotud inimeste autodel on valimiskleepsud, autodel on katustel kôlarid kust lastakse oma laulukesi ja kutsutakse valima, lipud lehvivad majade küljes ja autodel. Inimesed lihtsalt seisavad tänavatel ja hoiavad lippe, hullllllud lihtsalt) aga siis me panime lipu aknast välja lehvima ja plaadi käima. Kell oli vist mingi 10 ôhtul ja me sôitsime mööda linna niimoodi ringi. Muusika möirgas ja inimesed vahtisid meid nagu lollakaid:D Aga nalja sai.

Mu pooled argipäeva ôhtud mööduvad lihtsalt mööda linna ringi sôites. Neil on siin imelik komme, et kui kusagile minnakse siis minnakse kas ringiga vôi tehakse sellele kohale kaks ringi peale. Nagu päriselt ka, me läksime sôbranna juurde, siis sôitsime tema majast 4 korda mööda, ja l^puks läksime tema juurde. Ja nii on iga kord. Ma pole sellest veel aru saanud:D Ma arvan, et nende pool taskurahast ja palgast läheb bensiini peale.

üks päev käisime ôega tôime mulle ankeedi mille ma pean ära täitma ja siis saan minna huviringidesse vms. Noh hea algus vähemalt, nüüd läheb mingi paar nädalat kui me selle ankeedi ära ka viime:D Ma lugesin, et seal kus huviringid toimuvad seal saab ôppida kitarri mängima ja tantsida jne. Ja Elise kutt rääkis kunagi, et seal on igasugused teatriringid ja muud sellised asjad. Ma juba ootan seda ;)

Aa ma ostsin endale kônekaardi ka, minu nr on 91481966. Aga mul pole telefon sees, sest ma ütlesin, et hakkan telefoni kasutama kui ma oskan portugali keelt:D Kuigi ma proovisin helistada eestisse, aga see ei ônnestunud. Jama värk. Ma pean seda veel proovima.

Mmm koolis on mul fännklaab :D Umbes 10-13 aastased tüdrukud. Reedel pidime muusika/kunsti tunnis tegema grupid ja looma ise muusikat(suu, käte, nipsudega, plaksudega jne). Meie grupp läks alla sööklasse/saali/vms harjutama ja siis tuli üks keka ôpetajatest meiega rääkima, teda ma polnud veel näinudki. Ja ta oli nii vaimustuses minust, rääkis terve aja, et ma olen niiiii ilus ja mul on niii ilusad silmad ja juuksed ja niiii edasi. Muidugi ta andis tegelikult sellel ajal tundi kui ta meiega rääkis ja kôik tüdrukud kellele ta pidi tundi andma istusid minu ümber ja vahtisid mind:D Mu klassivennad naersid, et ma olen nüüd väikeste lemmik. Keka ôpetaja muidugi mainis tüdrukutele, et ma olen ikka nii ilus jne, tüdrukud ikka vahtisid ja noogutasid.:D No tôesti vahepeal on tunne nagu ma oleks mingi jumal siin :D

Niiice:D

Aga ma nüüd lähen magama. Olge tublid! Aa muide kes nüüd kooli lähevad siis head kooli algust teile! ;) Ja teistele lihtsalt head esimest septembrit! :D

Beijos!

2 kommentaari:

eikä. ütles ...

OOoii! :D Löpuks! Pildid! Vau! :D Kena! Meie läheme ka Robertiga kooli homme. Eks näis, kui tore olema saab.. meil on miiiiinus kraadid juba öösel! Täiesti jube.. Augustis juba 12 kraadi.. mingi septembri löpus vöiks ikka lund sadama hakata :D Jöudsime önnelikult uude koju ka, hästi nummi korter on :)
Aga ma lähen jagelen Lempsiga edasi.
Ole hästi tubli!! Kallikalli!

Sille ütles ...

Jeii, pildid:). Gerli, kui sa seal koguaeg neid asju sööd, mida kutid sulle kokku veavad, siis lähedki paksuks :D. Ja siis ma naeran su üle, hahaaa :D. Ole tubli seal siis, kullake ;*